LesMills SPRINT - HIIT Cykelträning

Ta din träning till nästa nivå med ett HIIT cykelpass. Vi använder cykeln som ett redskap att nå din maximala kapacitet. SPRINT cykelträning ger snabba resultat.

LES MILLS SPRINT™ bygger på vetenskapen om högintensiv intervallträning (HIIT). Det är en snabb och mycket hård, effektiv typ av träning.

Den korta träningstiden (30 minuter) kommer att motivera dig att utmana dina fysiska och mentala gränser. Du arbetar i flera block av intensitet där du jobbar så hårt som du bara kan och är möjligt - följt av korta perioder av vila som förbereder dig för nästa insats. 

HUR GÅR DET TILL?
Instruktören tar dig genom en snabb uppvärmning för att förbereda dina muskler, lungor, hjärt- och kärlsystemet in i den hårda intensiva träningszonen. Du värmer upp dina muskler för att möta en explosiv serie av klättringar som utmanar din styrka och uthållighet.

Hastighet och intensitet ökar samtidigt som du jobbar mot din egen maxkapacitet. Det kommer att finnas tid för återhämtning och vila, precis tillräckligt för att ge dig energi möta nästa utmaning.

Med hjälp av en varierad kombination av sprinter och motstånd kommer du att bli starkare. Efter varje intensivt arbete får du en välförtjänt vila som förbereder dig för nästa.

Efter ca 30 minuter avslutas det med en kort och viktig återhämtning och stretch.

Instruktörer

Lotta

Schema

Tisdag

06:30 - 07:00

Lotta

Onsdag

18:50 - 19:20

Lotta

Fler Pass